top image

Royal Seginus 5*


Nalazi se u Antaliji, Lara, udaljen oko 20km od starog grada Antalije i oko 15km od aerodroma Antalija.
Hotel pripada poznatom lancu Stone Groupe Hotels i zauzima površinu od 70.000m².
Hotel je otvoren u maju 2017. godine.
Ima ukupno 793 soba (634 superior standardnih, 87 porodičnih duplex soba, 48 porodičnih soba sa konekcijom, 8 junior suite-a, 8 deluxe suite-a i 8 soba za osobe sa posebnim potrebama).
Hotel ima glavni restoran Seginus, Universal dečji restoran, Stella snack restoran, Planet Bistro, poslastičarnicu, food corner, 9 à la carte restorana (italijanski, turski, dalekoistočni, suši, riblji, meksički, steak, tapas i japanski) i 9 barova (Capella, Skyline, Solaris, Sunset, Stella, Amphi, Activity, Galaxy disco, Gameland). Za decu od 4 do 12 godina, hotel poseduje mini club (deca mlađa od 4 godine u pratnji roditelja), mini disco, igralište, aqua park i luna park.
Plaća se: čuvanje dece.
Hotel ima svoju peščanu plažu udaljenu oko 400m od hotela, na kojoj se nalazi bar. Suncobrani, ležaljke i peškiri se ne plaćaju. Sve standard superior sobe imaju: balkon, parket, ketler za kafu i čaj, radni sto, mini bar (dopunjuje se dnevno bezalkoholnim napicima, vodom i pivom), satelitsku TV, telefon, kupatilo, fen, tuš WC, sef. Sve sobe su predviđene za nepušače.
Standard superior sobe su veličine 64m2 i imaju pogled na more, kopno i bočni pogled na more. Krevetac je dostupan na zahtev.
Family sobe su površine 80m2 i sastoje se od dve sobe (jedna sa francuskim ležajem, a druga sa dva odvojena kreveta) koje su spojene vratima i zajedničkog kupatila.
Junior suite je površine 140m2 i sastoji se od jedne spavaće sobe i jedne dnevne sobe. Kupatilo je opremljeno tuš kabinom koja ima funkciju parnog kupatila , WC i jacuzzi-jem.
Deluxe suite je površine 170m2 sa hodnikom na ulazu i sastoji se od jedne spavaće sobe i jedne dnevne sobe koje su povezane vratima i dva kupatila. Kupatilo u spavaćoj sobi je opremljeno tuš kabinom koja ima funkciju parnog kupatila, WC i jacuzzi-jem, dok je u dnevnoj sobi kupatilo opremljeno tušem i WC-om. Plaća se: room service, telefon, bademantil na zahtev.
Hotel pruža uslugu Ultra All Inclusive – samoposluživanje – izbor više jela prema hotelskim pravilima u glavnom restoranu Seginus: doručak, kasni doručak, ručak, večera i ponoćna užina u “Planet Bistro” restoranu. U konceptu su dijetalni, dečiji i tematski meni, užina, poslastičarnica i sladoled u odredjenim terminima, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića i poslastičarnica u određenim delovima dana.
Plaća se: sveže ceđeni sokovi, uvozna i flaširana pića, a la carte restorani (Grandi/ riblji, Gusto/italijanski, Ottoman, Steak house, Shin, Sushi, Teppanyaki/japanski, Tortilla/meksički, Tapas/španski) i sve ostalo van koncepta.
Ostali sadržaji su salon lepote, doktor, frizer, šoping centar (butici, juvelirnica, prodavnica kože, prodavnica suvenira), usluga pranja i sušenja veša, faks, foto radnja, rent-a-car, sale za sastanke.
Hotel ima glavni bazen (2.308m²), poluolimpijski (312m²), bazen sa toboganima i zatvoreni bazen koji se greje u zimskom periodu. Dečiji bazen (50m²) i dečiji bazen sa toboganima.
Zatvoreni bazen za odrasle (200m²) i dečiji (16m²), su otvoreni u periodu od 01.11. do 31.03.
Aqua park, luna park, tenis, stoni tenis, fitness centar, boćanje, aerobik. Gostima su još na raspolaganju gimnastika u vodi, odbojka na plaži, vaterpolo, jutarnja gimnastika i razne dnevne i večernje animacije, živa muzika, Wi-Fi internet ograničene brzine i broja korisnika u svim javnim prostorijama. Za decu mini club 4-12 god.
Plaća se: tenis u večernjim satima, časovi tenisa, sportovi na vodi, bilijar, internet kafe, Wi-Fi internet bržeg protoka u javnim prostorijama, lobiju i sobama.
Spa centar - Tursko kupatilo (hamam), sauna, parno kupatilo, jacuzzi (samo u zimskoj sezoni), soba za relaksaciju.
Plaća se: masaža, tretmani nege lica i tela.





Zbog promenljivosti cena na tržištu, da bi ste dobili detaljnu i tačnu informaciju, i najpovoljniju cenu, molimo Vas da nas kontaktirate...
 
 
 
Jedinstvena cena aranžmana obuhvata:
 
- Avio prevoz čarter letom na relaciji Beograd-Antalija-Beograd
- Avio takse trenutno 41,5€ (25€ taksa aerodroma Nikola Tesla, 16,5€ taksa aerodroma u Antaliji, YQ taksa trenutno 0€). YQ taksa (aviokompanijska doplata za gorivo) je promenljiva i doplaćuje se u slučaju povećanja cene goriva pred realizaciju leta). Sve takse se plaćaju u agenciji uz aranžman, najkasnije 15 dana pred put (plaćaju se u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom srednjem kursu NBS, podložne su promenama i ne mogu se platiti u ratama). Takse važe za odrasle i decu stariju od 2 godine.
- Deca do 2 godine plaćaju 40€, nemaju mesto u avionu, ni sopstveni ležaj u hotelu
- Transfer aerodrom Antalija-hotel-aerodrom Antalija.
- 4-21 noćenja na bazi izabrane usluge u hotelu, prema uplaćenom aranžmanu.
- Usluge predstavnika u Turskoj.
 
 
Jedinstvena cena aranžmana ne obuhvata:
 
- Putno zdravstveno osiguranje. Troškovi pregleda i lečenja u inostranstvu su izuzetno visoki.
- Fakultativne izlete
- Individualne troškove
- Ostale nepomenute usluge






- Plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom srednjem kursu NBS na dan uplate.
- Za rezervaciju neophodna je uplata avansa od najmanje 50% prilikom prijave (u slučaju da rezervacija nije potvrđena u roku od 48h ovaj iznos se vraća).
- Plaćanje preostalog iznosa vrši se najkasnije 15 dana pre početka putovanja.
- Profakturom poslatom od strane agencije Time Travel.
- Avansno – u gotovini ili preko računa, 50% prilikom rezervacije, a ostatak u skladu sa uslovima rezervacije, do datuma navedenog u cenovniku za rane uplate ili najkasnije 15 dana pred put.



Avionski - Direktni čarter letovi AIR SERBIA iz Beograda i Niša.
 
- Direktni avio čarter letovi organizovani iz Beograda i Niša.
- Direktan čarter let do aerodroma u Antaliji (Antalya Airport Airport).
- Informacije o tačnom vremenu polaska Agencija dostvalja putnicima dan-dva pre početka putovanja.







- Popusti za decu važe u pratnji minimum dve odrasle osobe, osim ako je drugačije naznačeno u cenovniku.
- U okviru cene aranžmana je uračunata YQ taksa koja predstavlja nadoknadu za gorivo, u iznosu definisanim ugovorom sa avio kompanijom. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od promene cena goriva na tržištu. U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
- Pomoćni ležajevi u sobama u kojima je moguć smeštaj za više od dve osobe mogu biti i fotelja ili sofa na razvlačenje i manjih dimenzija od standardnog ležaja.
- Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora i ino-pratnera. Eventualne naknadne promene koje nisu poznate organizatoru ne mogu biti relevantne. Broj zvezdica u našoj brošuri hoteli nose po zvaničnoj nacionalnoj egpatskoj kategorizaciji.
- Cene aranžmana su za tržište Republike Srbije (putnike sa državljanstvom Republike Srbije) i užeg regiona, za putnike ostalih regiona i EU hotelijeri mogu primeniti druge cene u zavisnosti od tržišta s kog putnici dolaze.
- Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku. Agencija će proslediti Vaše zahteve i želje, ali nije u mogućnosti da garantuje za iste (spratnost, pogled, tip ležaja, tačno određena lokacija u okviru hotelskog kompleksa i slično, udaljenost od plaže, restorana itd., ukoliko u ponudi nije tačno i konkretno istaknuta vrsta i tip sobe). Slike soba u katalogu i na sajtu su date radi informacije. Većina hotela ima nekoliko vrsta soba, tako da smeštaj u hotelu ne mora biti u sobi sa slike. Smeštaj je u standardnim (dvokrevetnim) sobama, osim ako nije drugačije naglašeno.
- Sve sobe u svim hotelima u Egiptu u ponudi agencije su klimatizovane. Međutim, sistem klimatizacije je različit i zavisi od politike hotela i sezone. U pojedinim hotelima sobe nisu klimatizovane 24 časa dnevno. Hotelijeri zadržavaju pravo da u zavisnosti od vremenskih uslova klimatizaciju ograniče na određeni broj sati dnevno.
- Određeni broj hotela ima u ponudi sobe sa pogledom na more po posebnoj ceni ili uz odgovarajuću doplatu. Samo u tim hotelima možemo garantovati smeštaj u sobi sa pogledom na more. U drugim hotelima takve sobe se dobijaju na upit i ne mogu se garantovati. Treba imati u vidu i činjenicu da su za hotele u Egiptu birana takva arhitektonska rešenja i oblici (lučni ili trouglasti) da što više soba bude okrenuto ka moru. Samim tim, sobe za koje je naglašeno da imaju pogled na more, u većini slučajeva imaju bočan pogled na more, ne direktan. Sobe sa francuskim ležajem postoje u određenom broju hotela i njihovo dobijanje se ne može garantovati. Određeni broj hotela u svom sastavu ima deo soba u okviru glavne zgrade, drugi deo u klubu ili aneksu. Ako je cenovnikom naglašena lokacija sobe, onda je ona garantovana, ako nije, onda se ona ne može garantovati i važi pravilo „Run of house“, odnosno recepcija određuje lokaciju sobe prema raspoloživosti u trenutku stizanja gostiju.
- Predviđen ulazak u hotelske sobe je posle 15h prvog dana, a napuštanje soba poslednjeg dana najkasnije do 12h. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu nakon definisanog vremena iziskuje dodatna plaćanja koja se vrše direktno na recepciji hotela.
- U svim hotelima usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela po hotelskim terminima, osim ako nije drugačije navedeno i ugovoreno. Hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja putnika u nekim periodima servira meni, umesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge.
- U slučaju kasnog večernjeg leta i stizanja u hotel nakon završene večere, većina hotela u tom slučaju ne služi večeru i ne nadoknađuje obrok poslednjeg dana. U slučaju ranog jutarnjeg leta i polaska iz hotela pre početka doručka, većina hotela u tom slučaju ne služi doručak i ne nadoknađuje obrok poslednjeg dana. Sadržaj All Inclusive usluge, različit je od hotela do hotela i gosti počinju sa korišćenjem usluge od momenta prijave u hotel, a završavaju sa uslugom All Inclusiva prilikom odjavljivanja iz sobe.
- Dress code je obavezan za vreme obroka u svim hotelima (zabrana ulaska u kupaćim kostimima i šortsu, formalan način oblačenja).
- Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu) u zavisnosti od objektivnih okolnosti.
- Vreme trajanja transfera od aerodroma Hurgada do hotela, zavisi i od broja putnika koji imaju transfer do različitih hotela u istoj regiji. Transfer od aerodroma Hurgada do hotela u mestu Marsa Alam traje oko 3 sata.
- Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i dužan je da prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dostavi broj pasoša. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Agencija ne ceni validnost putne isprave, ne snosi odgovornost za validnost iste i nije odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak. U slučaju ne dobijanja vize smatra se da je putnik odustao od putovanja, a troškovi na ime odustanka se naplaćuju prema Opštim uslovima putovanja.
- Vremena letova su preliminarna i podložna su izmenama u zavisnosti od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio-kompanije, opterećenost beogradskog i odredišnog aerodroma) koji u letnjoj sezoni mogu biti otežani. Vreme leta se potvrđuje dva dana pred put i o njemu se putnici potom i obaveštavaju. Vreme leta za povratak se putnicima saopštava od strane predstavnika lično, putem oglasne table ili pisane poruke najčešće jedan dan pre povratka. Molimo putnike da sva vremena provere u agenciji ili sa agencijskim predstavnikom. Cena putovanja se obračunava po broju ostvarenih noćenja. Kao početak aranžmana računa se trenutak poletanja iz Beograda, a kao kraj aranžmana poletanje iz Egipta. Agencija je u obavezi da ova poletanja obavi u danima navedenim u programu. U broj dana naveden u programu su uračunati prvi (dan polaska) i poslednji dan (dan povratka). Svi datumi polaska i povratka su upisani u tabelama cenovnika. Na letovima ne postoje klase sedišta kao na redovnim linijama. Nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu.
- Dokumentacija za putovanje (vaučeri i avio karte) preuzima se u agenciji ili mailom, 2 dana pre datuma polaska.
- Putnici mogu nositi do 23kg prtljaga koji se predaje prilikom čekiranja i jednu torbu kao ručni prtljag. U ručnom prtljagu nisu dozvoljene makazice, manikir setovi i drugi oštri metalni predmeti, kao ni bilo koja vrsta tečnosti, što je propisano pravilima reda i poslovanja svih avio kompanija. Organizator putovanja ne preuzima odgovornost za izgubljeni, oštećeni ili ukradeni prtljag. Sva svoja prava u vezi sa prtljagom koji je izgubljen ili oštećen, putnik ostvaruje obraćajući se direktno prevozniku ili pružaocu usluge smeštaja, prema međunarodnim ili domaćim propisima i važećim uzansama.
- Osoblje avio-kompanije ima pravo da po sopstvenoj proceni ne dozvoli ukrcavanje trudnici, osim ako ona ima potvrdu od lekara kojom se potvrđuje da je sposobna za let avionom. Te potvrde imaju rok važenja, pa na to treba obratiti pažnju kako prilikom polaska na put, tako i prilikom povratka.
- Organizator nije odgovoran za realizaciju fakultativnih lokalnih izleta u organizaciji ino-partnera.
- Predstavnici i autobusi za transfer čekaju putnike na aerodromu u Egiptu i imaju oznake agencije radi lakšeg prepoznavanja. Propisi predstavnicima ne dozvoljavaju okupljanje grupe u aerodromskoj zgradi, tako da se putnici sačekuju neposredno po izlasku iz zgrade ili na parkingu. Zbog velikog broja hotela i putnika, ponekad nije moguće da predstavnik sve putnike isprati do recepcije. Predstavnik obilazi sve hotele u roku od 48 časova po dolasku. Na oglasnoj tabli, putem info pisma, ili na drugi način predstavnik će ostaviti svoj broj telefona i informisati putnike o vremenima info-sastanaka i izleta. U slučaju bilo kakvog problema mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info-sastanku ili telefonom prvih dana boravka, da bi se na to moglo reagovati. Reklamacije zbog problema za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane.
- Program putovanja važi uz opšte uslove putovanja organizatora 1a Travel, Licenca br. Otp 102/21, ovlašćeni subagent Time Travel. U slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika, agencija zadržava pravo otkaza putovanja o čemu je dužna da putnika obavesti minimum 5 dana pre polaska.
- Cene se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena na monetarnom tržištu ili promene tarifa prevoznika. Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.
- Organizator zadržava pravo promene redosleda sadržaja programa usled vanrednih okolnosti na koje nije mogla uticati.



1. dan: Beograd/Niš – Antalija Sastanak putnika na aerodromu «NikolaTesla», dva sata pre leta. Transfer do hotela. Slobodno vreme. Smeštaj u hotel prema hotelskim pravilima. Noćenje.
2.– 21. dan: Antalija, Alanja, Belek, Side, Kemer.
Doručak. Boravak u hotelu na bazi izabrane i plaćene usluge. Vreme predviđeno za odmor, individualne aktivnosti i fakultativne izlete. Noćenje.
7./22. dan: Antalija – Beograd/Niš.
 
Napuštanje sobe u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika na destinaciji i prema hotelskim pravilima a najkasnije do 12h. U slučaju potrebe za produženim boravkom u sobi ili korišćenjem usluga u zavisnosti od raspoloživosti hotela usluga se doplaćuje na licu mesta. Slobodno vreme. Transfer do aerodroma. Poletanje za Beograd. Sletanje u Beograd. Kraj programa.



....

 

 

 

 




Obaveštenje: Sve informacije na sajtu turističke agencije Time Travel su informativnog karaktera. U cilju potpune pouzdanosti molimo Vas da informacije proverite direktno u agenciji. Turistička agencija nastupa kao posrednik u prodaji aranžmana. Hvala na razumevanju.

Letovanje Leto More Autobusom Akcija Aranžmani Ponuda Povoljno Popusti Last First Minute Sajamski Popust Odmor Obilasci Destinacija Jeftino Cena Izlet Putovanje Vikend Putovanje Metropola Evropski Grad Zimovanje Skijanje Wellness Spa Dalake Destinacije Avionom Aktuelne Ponude 2025