top image

Hotel Apollon 3* - Krit


Usluga: Polupansion (doručak/večera – švedski sto – samoposluženje)
Lokacija: Hotel se nalazi u centru mesta Agios Nikolaos, 250m od marine i na oko 900m od jezera Vulismeni. Amos plaža nagrađena plavom zastavicom udaljena je 100m, Kitroplatia plaza na oko 700m, Vulisma oko 1km a Almiros plaza 1,3km. Elunda se nalazi na svega 9km od hotela, Jerapetra na Libijskom moru na oko 30km a aerodrom Heraklion na 60km od hotela.
Hotelski sadržaj: bašta, mali bazen, recepcija, bar, klima, restoran, internet. Hotel je kompletno renoviran za sezonu '20.
Sobe: kupatilo, terasa, klima uređaj(besplatno), SAT TV, telefon, frižider, Wi-Fi (besplatno).


Zbog promenljivosti cena na tržištu, da biste dobili detaljnu i tačnu informaciju molimo vas da nas kontaktirate.


U cenu paket aranžmana je uračunato:

- Povratni transferi na Kritu Aerodrom – Hotel – Aerodrom prvog i poslednjeg dana
- Smeštaj u izabranom objektu na bazi ugovorene usluge po tabeli iz cenovnika
- Aerodromske i avio takse (podložne su promeni)
- Usluge predstavnika agencije i troškovi organizacije i realizacije putovanja.


U cenu paket aranžmana nije uračunato:

- Doplata za korišćenje jednokrevetne sobe (doplata je na upit i razlikuje se od hotela do hotela).
- Međunarodno putno osiguranje. Posedovanje polise putnog osiguranja za ulazak na teritoriju zemalja EU je obaveza putnika, te putnici sami snose odgovornost u slučaju neposedovanja istog.
- Boravišna taksa: ista se plaća direktno recepciji hotela pre napuštanja objekta. U trenutku postavljanja programa cena po sobi po danu iznosi: 0.50eur za htl 2*/ 1*, 1.5eur za htl 3*, 3eur za htl 4* i 4eur za htl 5*; 0.25eur za std/apt 1key-2key, 0.50eur za std/apt 3key, 1eur za std/apt 4key.
- Fakultativni izleti i individualni troškovi putnika.


- Cena turističkog aranžmana je izražena u eurima. Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu dinara NBS na dan uplate. Informaciju o dnevnom kursu možete pogledati na sajtu NBS ili na našem sajtu. Ukoliko uplatu vršite na naš devizni račun, tada je iskazana cena za eur a uplata se vrši devizno u valuti eur.
- Uplata se vrši gotovinski, čekovima građana, virmanskim uplatama.
- Prilikom prijavljivanja na putovanje, vrši se uplata od 40% avansa od ukupne cene paket aranžmana.
Preostali deo aranžmana isplaćuje se najkasnije do 20 dana pre polaska na putovanje.
- Avio karta na redovnoj sezonskoj liniji je bespovratna i podleze naplati 100%.
- U slučaju kašnjenja u plaćanju, Organizator podrazumeva da je putnik odustao od putovanja, vrši se otkazivanje rezervacije a uplaćeni novac primeniće se za naplatu pričinjenih troškova.
- Odloženo plaćanje čekovima građana: prilikom prijave za putovanje vrši se uplata 40% avansa od ukupne cene paket aranžmana. Preostali deo paket aranžmana moguće je uplatiti valutiranim čekovima građana. Posledanja rata ne može biti posle 30.11. Datumi realizacije su 10., 20. ili 30. u mesecu.


Obaveza putnika je da prilikom sklapanja ugovora dostavi tačan broj mobilnog telefona, email adrese i pasoš. Putnik svojom saglasnošću potvrdjuje da su izneti podaci u ugovoru tačni i da je saglasan da ga kontaktiramo.

Avio prevoznik je AIR SERBIA redovnom sezonskom linijom.

Iz Beograda JU750 11:55 sletanje na Krit (Heraklion) 14:50
Sa Krita (Heraklion) JU751 16:45 sletanje u Beograd 17:40

Iz Beograda JU754 12:00 sletanje u Hanju 14:50
Iz Hanje JU755 16:35 sletanje u Beograd 17:25

Let traje oko 1h i 50 minuta.
Tokom leta, putnici će biti posluženi vodom i grickalicama, uz mogućnost doplate za druge vrste pića direktno kod kabinskog osoblja (kafa, čajevi, sokovi…).
U cenu avio karte je uračunata predaja 1 komada prtljaga težine do 23kg, 1 komad ručnog prtljaga dimenzija 40x23x55 cm do 8 kg a koji odgovara standardu AIR SERBIA i 1 dečija kolica ako putuje dete.
Svaki dodatni kilogram prtljaga se naplaćuje prilikom predaje prtljaga po važećoj tarifi prevoznika u momentu putovanja (informativno - 6€/kg ali to je podložno promeni).
Putnu dokumentaciju sa vaučerom, fiskalnim računom, kontaktima predstavnika agencije ili adresom hotela u kom boravite uručićemo Vam putem Emaila ili lično u agenciji za goste koji ne koriste elektronsku poštu.Od momenta predaje prtljaga, brigu o putnicima preuzima služba Aerodroma i avio kompanije, a putnik je dužan ponašati se po dobijenim instrukcijama. U slučaju kašnjenja aviona (što je moguća pojava u avio saobraćaju na koju Agencija nema uticaja i koja zavisi od stanja na aerodromima u Beogradu, destinaciji putovanja i drugim faktorima vezanim za plan leta kroz druge zemlje), putnik će sve zvanične informacije o novom vremenu polaska dobiti isključivo od službe Aerodroma. Poslednjeg dana boravka na destinaciji, moguće je da povratak aviona u Beograd zbog kašnjenja započne ili se završi posle ponoćnih sati dana koji je objavljen kao poslednji dan boravka.
Spojena mesta nisu zagarantovana putnicima koji se čekiraju ili prtljag predaju među poslednjima ili kasne na let. Stoga apelujemo da zbog velikih gužvi tokom letnjih meseci na čarter letovima, pristupite čekiranju 3 h pre zakazanog vremena poletanja. Raspored sedenja u avionu određuje služba aerodroma.


- Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora.
- Avio karta na redovnoj sezonskoj liniji je bespovratna i podleze naplati 100%. Izdaje se shodno putnom dokumentu te ukoliko putnik vrši zamenu pasoša, u obavezi je da to navede prilikom sklapanja ugovora.
- Organizator svim putnicima savetuje kupovinu polise od Otkaza putovanja. Osiguranje možete kupiti isključivo uz prijavljivanje za putovanje (nikako kasnije).
- Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i svih drugih propisa. Putni dokument mora biti važeći minimum 6 meseci od datuma završetka putovanja.
- Povratna avio karta na redovnoj sezonskoj liniji Beograd – Rodos – Beograd
- Besplatno je samo ono što je eksplicitno navedeno kao besplatno ili FREE. Pominjanje pojedinih usluga u okviru opisa hotela poput interneta, sefa, klima uređaja, teretane, sportskih terena i sl, samo predviđa njihovo postojanje u hotelu i ne podrazumeva besplatno korišćenje, već je za njihovo korišćenje moguća naplata na licu mesta od strane recepcije.
Besplatan internet ili Wi-Fi oznaka ne podrazumevaju kvalitetan signal ili brzi internet u svim delovima hotela. Moguće je da je isti obezbeđen samo u pojedinim delovima oko recepcije ili bazena, bara i sl. Brzina protoka može biti lošijeg kvaliteta ili usporena.
- Pojedini hoteli praktikuju da se prilikom uručivanja daljinskih upravljača za klima uređaj i TV, fena za kosu, pegle i sličnih uređaja traži deponovanje određenog iznosa kao sredstva obezbeđenja, a koji se vraća po vraćanju ključa i uređaja.
- Iznosi doplata (klima, sef) su podložni promeni. Različite su od hotela do hotela, a takođe zavise od perioda u sezoni kad se boravi u istim.
- Ukoliko je u programu putovanja naznačeno da se klima uređaj plaća na licu mesta, neophodno je da recepciji (hotel ne mora posedovati klima uređaje u svim sobama). Raspoloživost istih je na upit. Iz tog razloga je najava od velike važnosti, jer se može dogoditi da na licu mesta hotel nema raspoloživih.
Organizator će iste proslediti hotelu kao MOLBU, a isti će pokušati da udovolji želji gosta ukoliko je u mogućnosti.
U slučaju posebnih usluga koje se tarifiraju, i ako je hotel prihvatio rezervaciju i naplatu istih, ipak postoji mogućnost ne ispunjenja tog dela usluge. U tom slučaju, putnik ima pravo na povraćaj novca za dodatno naplaćenu, a neispunjenu uslugu u iznosu pune naplate za istu (za iznos doplate).
Ukoliko je u cenovniku navedena doplata za spratnost, ista omogućava izbor u smislu prizemlje ili sprat.
- Hoteli iz ponude su na UPIT. Iako nas hoteli dnevno obaveštavaju o svojoj popunjenosti i slobodnim kapacitetima, moguće je da se neka rezervacija ne potrvdi. U slučaju ne potvrđivanja rezervacije u roku od 48h, klijentu se vraća novac u celosti ili se uplata može prebaciti na novu rezervaciju.
- Gost preuzima brigu o čuvanju vrednih stvari te stoga savetujemo da na putovanje ne nosite nepotrebne vrednosti, da koristite sefove a vrednosti ne ostavljate u sobi.
- Putnik je obavezan da poseduje MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može pribaviti u prodajnoj službi. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina…), kao i međunarodno putno osiguranje.
- Putnik je u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijavi svoje puno ime, prezime i datum rođenja onako kako stoji upisano u pasošu (posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl). Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim hotelima. (Putniku sa neispravnim imenom i prezimenom može biti obustavljena prijava za let). Kod ostvarivanja popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta u trenutku započinjanja putovanja. Za sve slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, organizator putovanja ne preuzima odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.
- Ulazak u sobe je zvanično posle 15h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba.
Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 11h. Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta. Putnik je dužan da lično kontaktira recepciju po dolasku i da najavi tu uslugu.
- Sve navedene sobe ili studija/apartmani su standardno dvokrevetni. Treći/četvrti ležaj je tzv. pomoćni ležaj i može biti drugačijih karakteristika (manji od normalnog ili krevet na rasklapanje, drugačijeg oblika i sl. što se može odraziti na komfor putnika).
- Opis All incl usluge nalazi se odštampan uz program putovanja.Ukoliko ga ne možete naći, molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo Vam ga prosledili ili uručili direktno.
- Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka.
Takođe se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu se prilikom prijave za putovanje naznači želja za istim, kako bi taj zahtev pravovremeno bio prosleđen.
- Posebni zahtevi gostiju u vidu MOLBE, a koji su mimo usluge iz cenovnika i koji se ne tarifiraju posebno(pesak van vode, šljunak u vodi i sl).
- Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski organi. Ni Agencija ni vodič ne mogu uticati na utišavanje buke drugih privrednih objekata.
- Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket-aranžmana, pored autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom, ili taksijem gde neće biti prisutan predstavnik agencije. Putnici će najvažnije informacije o destinaciji/ostrvu dobiti na prvom info-sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo.
Molimo Vas da prisustvujete prvom info-sastanku.
- U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (sobe, studija, apartmani, family/porodične sobe...). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš-kabina ili kada i sl.).
- Dress code/pravila oblačenja (većina hotela ima obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično večera). Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama.
- Apartmani i hoteli nižih kategorija u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili primenu tople vode samo u određenim delovima dana (obično 17-21h).
- Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere i šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina, ali se Vama ustupa u tehnički ispravnom stanju.
- U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili otuđenja opreme. Oprema kuhinje ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domu (različite vrste šerpi, supijera, kadica), već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, zvanom kitchenet (sve u 1) za kuvanje kafe i čaja ili pripremu isključivo lakih obroka i podgrevanje hrane.
- Rezervacije hotela koje su rađene sa popustima po uslovima RANIH REZERVACIJA ili EBD podrazumevaju da se u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao zamenu. Postoji mogućnost da hotel NE PRIHVATI ZAMENU. U slučaju
mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su odustali će se zadužiti novom cenom po važećem cenovniku na taj dan.
- Opisi hotela, studija i apartmana su sastavni deo cenovnika.
- Viza NIJE potrebna putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE na teritoriji Kosova i Metohije (npr MUP SRBIJE PU Peć). Viza JE POTREBNA putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE KOORDINACIONE UPRAVE u Beogradu.
- Način i postupak, adresa i rok za ulaganje reklamacije potrošača, rok za odgovor Organizatora, objašnjeni su detaljno članom 14. Opštih uslova putovanja organizatora. Opšti uslovi putovanja su sastavni deo Ugovora o putovanju. Mediterneo holidays Licenca br. OTP 56/21 usklađeni sa YUTA standardima. Ovlašćeni subagent Time Travel.
Organizator putovanja ima pravo da otkaže 5 dana pre početka putovanja. Uz program važe Opšti uslovi putovanja organizatora.


1. dan Beograd: Turistički aranžman započinje 3h pre prvog ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA poletanja aviona na aerodromu Nikola Tesla u Beogradu.
Putnik samostalno pristupa šalteru za predaju prtljaga, carini kao i šalteru za pasošku kontrolu.
Od momenta predaje prtljaga do momenta sletanja, brigu o putniku preuzimaju nadležne službe Aerodroma i kabinsko osoblje. Avio let do destinacije. Po sletanju na krajnju destinaciju sledi pasoška kontrola, preuzimanje predatog prtljaga i transfer do objekata gde gosti borave po ranije utvrđenom rasporedu. Smeštaj u sobe (sobe su rezervisane od 15h, a može biti i ranije, u slučaju raspoloživosti).
Noćenje. Transfer do smeštaja će se obaviti najbliže moguće i može se obaviti autobusom, mini busom, taksijem ili drugim vozilom, kao i kombinacijom više vrsta prevoza, a u zavisnosti od udaljenosti i razuđenosti izabranog smeštaja. Na pojedinim destinacijama, moguće je da se prtljag prevozi drugim vozilom. Raspored soba određuje isključivo recepcija.

2. do pretposlednji dan: Slobodni dani za individulana razgledanja, posete i odmor. Postoji mogućnost organizovanja fakultativnih izleta. Noćenje uz uslugu navedenu u cenovniku.

Poslednji dan: napuštanje soba najkasnije do 11h ( ili ranije u zavisnosti od vremena poletanja aviona ili kasnije u zavisnosti od poslovne politike smeštajnog objekta), slobodno vreme do transfera na aerodrom, čekiranje i pasoška kontrola. Let do Beograda. Dolazak u Beograd. Završetak usluge.

....

 

 

 

 




Obaveštenje: Sve informacije na sajtu turističke agencije Time Travel su informativnog karaktera. U cilju potpune pouzdanosti molimo Vas da informacije proverite direktno u agenciji. Turistička agencija nastupa kao posrednik u prodaji aranžmana. Hvala na razumevanju.

Letovanje Leto More Autobusom Akcija Aranžmani Ponuda Povoljno Popusti Last First Minute Sajamski Popust Odmor Obilasci Destinacija Jeftino Cena Izlet Putovanje Vikend Putovanje Metropola Evropski Grad Zimovanje Skijanje Wellness Spa Dalake Destinacije Avionom Aktuelne Ponude 2025