Vila Noula se nalazi u Potosu na oko 300 m od gradske plaže.Objekat raspolaže sa dvokrevetnim i trokrevetnim studijima kao i sa četvorokrevetnim duplex apartmanima. Sve smeštajne jedinice se nalaze na prvom spratu i imaju prostrane terase.
Dvokrevetni i trokrevetni studio poseduju ZAJEDNIČKU kuhinju u hodniku.
Svaki duplex ima dve odvojene spavaće sobe i odvojenu kuhinju.
Sadržaj: rešo sa dve grejne ploče, frižider, kupatilo sa tuš kadicom, TV i klima uređaj ( klima se doplaćuje 5 € – u studijima / 8 € u apartmanima – po danu na licu mesta).
U vili je dostupan WiFi, ali agencija ne garantuje za kvalitet signala i postojanost rada.
Privatan parking i roštilj u dvorištu su na raspolaganju gostima.
PEŠKIRI–DA
KLIMA – DA (doplata 5 € – u studijima / 8 € u apartmanima )
WiFi – DA
PARKING – DA
Struktura:
1/2 STD = Dvokrevetni studio sa 2 singl kreveta. Kuhinja se ne nalazi u sklopu studija, već u hodniku i koriste je dva studija.
1/3 STD* = Trokrevetni studio sa 2 singl kreveta i jednim pomoćnim krevetom. Kuhinja se ne nalazi u sklopu studija, već u hodniku i koriste je dva studija.
1/4 DUPLEX APT = Četvorokrevetni duplex sa dva singl kreveta u jednoj sobi i dva singl kreveta u drugoj sobi. Kuhinja je odvojena od obe spavaće sobe i nalazi se u sklopu apartmana.
Letovanje Cenovnik 2024
Za putovanje u inostranstvo svim maloletnim licima je potrebna saglasnost oba roditelja – staratelja ili roditelja – staratelja koji ne putuje sa maloletnim detetom overena u sudu ili opštini.
Ulazak u smeštajne jedinice u dolasku je posle 14h, a napuštanje istih je poslednjeg dana boravka do 9h po lokalnom vremenu. Posteljina se menja jednom tokom smene.
Putnici su u obavezi da tokom svog boravka sami vode računa o higijeni smeštajnih jedinica. Svi studiji i apartmani imaju opremljene kuhinje potrebnim priborom, ali nemaju peškire, toalet papir i sredstva za higijenu koje su putnici u obavezi sami da nabave.
Organizator putovanja zadržava pravo da putem SPECIJALNIH i LAST MINUTE ponuda proda svoje slobodne kapacitete po cenama različitim od cena objavljenim u ovom cenovniku. Stranke koje uplate aranžman po cenama iz ovog cenovnika nemaju pravo potraživanja naknade na ime razlike u ceni.
U slučaju poremećaja na monetarnom tržištu organizator putovanja zadržava pravo na korekciju cena. Cena je garantovana samo za uplatu celokupnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo uplaćeni iznos, a ostatak je podložan promeni. Putnik je u obavezi da dobronamerno sarađjuje u postupka po reklamaciji radi rešenja problema u primerenom roku u zavisnosti od prirode reklamacije /od 24 do 48 sati/ (npr. kvar frižidera, nestanak struje ili vode, loše očišcćen apartman i dr. nedostaci) i prihvati ponuđeno rešenje koje odgovara ugovorenoj usluzi. Ako uzrok reklamacije nije otklonjen na licu mesta, Putnik sa predstavnikom Organizatora, o tome sastavlja pisanu potvrdu u dva primerka, koju obe strane sačinjavaju i potpisuju. Putnik zadržava jedan primerak ove potvrde. Lokalni predstavnici, nemaju pravo da priznaju bilo kakve zahteve za naknadu, već isključivo Organizator. Putnik ne može da zahteva srazmerno sniženje cene, raskid Ugovora i naknadu štete, ako nesavesno i na propisani način propusti da na licu mesta, bez odlaganja i blagovremeno obavesti ovlašćenog predstavika i Organizatora o nedostacima između pruženih i ugovorenih usluga. Ukoliko nedostaci nisu otklonjeni na licu mesta, Putnik je obavezan u roku od petnest dana od dana završetka putovanja, odnosno u roku od trideset dana od dana utvrđivanja „nedostataka”, dostavi osnovanu i dokumentovanu reklamaciju (pisanu reklamaciju na licu mesta, račune o plaćenim troškovima, zahtev po vrstama neizvršenih usluga, činjenično konkretizovan i kvantifikovan u odnosu na svakog putnika ponaosob, svedoke i druge dokaze) i zahtevati povraćaj razlike u ceni između ugovorenih i neizvršenih, odnosno delimično izvršenih usluga. Svaki Putnik potpisnik Ugovora, u svoje ime i u ime lica iz Ugovora, ili lica sa urednim punomoćjem za zastupanje, reklamaciju, podnosi pojedinačno, jer Organizator neće razmatrati grupne prigovore. Obavezu plaćanja stranka je dužna da izmiri najkasnije 10 dana pre polaska, uplaćivanjem celokupnog iznosa ili dostavljanjem čekova. U suprotnom, automatski će se smatrati da je odustala od putovanja i postupiće se prema Opštim uslovima putovanja organizatora.Minimalan broj putnika za realizaciju programa je 35. Krajnji rok za otkaz aranžmana od strane organizatora je 5 dana pre dana otpočinjanja putovanja. Organizator ima pravo raskinuti Ugovor u slučaju: Nedovoljnog broja prijavljenih putnika, obavezno naznaĉen u Programu putovanja, pod uslovom da je Putnika otome obavestio u roku iz Programa putovanja pre poĉetka turistiĉkog putovanja. Zbog nemogućnosti ispunjenja ugovornih obaveza za koji nisu odgovorne ugovorne strane, a koje bi da su postojale u vreme objavljivanja Programa, bile opravdan razlog Organizatoru da Program ne objavljuje i Ugovor ne zakljuĉuje, uz obavezu da Putniku izvrši povraćaj uplaćenih sredstava najkasnije u roku od 15 dana od dana otkaza. U sluĉaju prihvatanja novog Ugovora, Putnik se odriĉe bilo kakvih potraživanja prema Organizatoru, po osnovu prvobitno zaključenog Ugovora. Uz program važe Opšti uslovi putovanja – Jungman, licenca OTP 187/21, ovlašćeni subagent Time Travel. Za vreme putovanja: Organizator za vreme putovanja, o ĉemu je duţan bez odlaganja na najpogodniji naĉin obavestiti Putnika, zadrţava pravo promene dana ili sata putovanja, kao i pravo promene maršute putovanja i neophodne izmene Programa, ukoliko se promene uslovi za putovanje (promenjen red letenja, prinudno sletanje, gužva na granicama ili u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviĊenog za obilazak, promene u viznom režimu, bezbedonosna situacija, elementarne nepogode ili druge vanredne i objektivne okolnosti i više sile) bez obaveze isplate štete ili bilo kakve druge naknade Putniku. U navedenim sluĉajevima Organizator sam snosieventualne dodatne troškove izmene Programa. Turistička agencija poseduje garanciju putovanja osiguravajuće kompanije za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu.
1. DAN – Za putnike koji uplaćuju paket aranžman skup putnika na mestu polaska u unapred dogovorenom vremenu. Noćna vožnja sa usputnim pauzama za odmor.
2. DAN – Dolazak na destinaciju i ulazak u smeštajne jedinice posle 14h (važi za sve putnike).
2 – 11. DAN Boravak u smeštajnim jedinicama na bazi izabrane usluge, najam studija/apartmana – noćenje.
12. DAN – Napuštanje smeštajnih jedinica do 9h (po lokalnom vremenu). Za putnike koji uplaćuju paket aranžman polazak autobusa u unapred dogovorenom vremenu. Noćna vožnja sa usputnim pauzama za odmor.
13. DAN – Dolazak na mesto polaska u ranim jutarnjim časovima. Kraj usluga.
....
tasos apartmani grčka cena jeftino povoljno odmor ponude last minute first minute letovanje putovanje aranžmani autobusom kolima ostrvo Vila Noula - Tasos
Obaveštenje: Sve informacije na sajtu turističke agencije Time Travel su informativnog karaktera. U cilju potpune pouzdanosti molimo Vas da informacije proverite direktno u agenciji. Turistička agencija nastupa kao posrednik u prodaji aranžmana. Hvala na razumevanju.